Naddy❀
Disclaimer ♦

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Salut! Nadiah Mubari // 97's. No Copycate Here. Please Be Nice.You may leave your footprints at my cbox




Diary Disclaimer Love Tutorials

Talking Here ♦

No Harsh Word Here
Drop Your Url Blog Not Email
Put Your Url Correctly



Followers ♦


My Ask FM ♦

Lagenda Budak Setan 2 Katerina ✦


Assalamualaikum Ibu-II Bapa-II Semua yang ada disini~~~ Amboi, Dangdut jap :b Bonjour Guys! 
Okay Today wanna update About Lagenda budak Setan2 Katerina Movie. And today Also, I See this Amazing Movie! ;-)

First, Niat nak beli cerita nie dekat Astro First. Tapi... Kena bayar, macam membazir pula ;O Baik tgk dekat wayang, baru berapa henggettttttt LOL. Sekali, tengah syok-II Online Twitter, Abang aku panggil aku. Aku agak dah, mesti suruh tolong tengokkan Anak dia -_- Last-II Bukan, dia bagitahu aku cerita Lagenda budak Setan 2 katerina dah keluar :O And My Face like THIS...

WHO CARES? Aahahha x)

Aku rasa cerita nie tak berapa best, Walaupun tak pernah tengok! Ahahaha. Eh bytheway ILoveyouu
Cody Simpson! Youu Love me? Nooo? Okay.......... :'( Ahahaha. Sekali aku nak tengok juga cerita tu, Ajak Mama sekali tengok, nasib Mama pun nak join. Mama pun layan juga okay x) 

Then, Alhamdulillah. Nasib baik Line Wifi laju gilaaa Nak mampusss macamm Perghhh uchhhh! wkwkwk  xP Takde tersekat langsung, Clear pula tuu. ILike it Bebehhh!!! Muah *Over pula* Tengok dekat Youtube je Babe. Dah ada, Tak payah nak tgk kat wayang :b Sekali tengok cerita ni, Sumpah Best. Sedih pun ada. Tu yang aku tak tahan tu erkk :/ Bront Palarae Handsomenya masyallah. Terbeliak biji mata aku tngok ahaha. Wait, Hafiz lagi Handsome ur <3 Lol Imisshim :'( *Eh okay sambungg* Tapi dia Gayboy itu sebab Maya Karin tak suka dia dah. She Hate that Boy :O Aku baca comment-II Dekat youtube bawah tu, Semua nak Fazura berlakon. Dieorang cakap *Fazura is better lah* Cuba bandingkan yang comment tu dengan Maya Karin berlakon. Mesti Maya Karin Right? entah apa-II Dieorang tuuuu -_-

Aku tengok Mama aku pun macam nak menenangis tgk cerita tu. Mata dia macam berair hmm. Aku lagi ur, nak menangis, dengan dengar lagu diaaa. Haihh. Nak cerita, kang berjela-II Pulaa :O Baik korang Search dekat Youtube je. Nah aku bagi..........


Eh betul ke too aku bagi yang Full punya? Ahahaha, Kalau salah Just Click this. http://www.youtube.cohttp://www.youtube.com/watch?v=vpg04_esPWk Itu yang Full punyaaaa Ibu-II Bapa-II Ahaha x) Dont forget to see this Movie. This Movie can make you cry you knowwww *Tak tahulah orang yang takde perasaan tu, menangis ke tak* xD Actually, aku pun tak menangis sebenarnyaa, Sedih jeee xb 

And Lastly, Paling sedih, Athirah Anak Kasha *FaridKamil* And Ayu *Lisa Surihani* tuu, Dah meninggal sebab demam Denggi. Part Farid Kamil menangis tuu, sesiapa yang Obses dengan Farid kamil mesti dia pun menangis juga la kalau tengok. Confirm! Ahaha x) Nak cerita lagi ni.... Erk ok karang aku cerita tak best pula jadi HAHAHHAA XD Soo, Enjoyyy Guys! Done Entry for today! Au Revoir And Merci Beacoup For Read! (; xx



Older Post | Newer Post