Naddy❀
Disclaimer ♦

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Salut! Nadiah Mubari // 97's. No Copycate Here. Please Be Nice.You may leave your footprints at my cbox




Diary Disclaimer Love Tutorials

Talking Here ♦

No Harsh Word Here
Drop Your Url Blog Not Email
Put Your Url Correctly



Followers ♦


My Ask FM ♦

New Theme For Blog ✦

Salam.Salut Ebelibadi! Bytheway Cody Simpson Say ILoveyou To Me Only Lol <3
 YaAllah Rasa Happy Sebab Blogger 100% Complete. Just Simple! Malas nak Meriah Sangat Macam Dulu :o Theme Black And Pink! Yeahh Memang tak boleh Pisah dengan Warna Pink. So What? Like It? Terima Kasih. Dont Like It? *Mata Pandang Atas, tangan Kat Bahu* Ahaha K :p Nak Cakap Terima Kasih Banyak Banyak Dekat Dear Puteri Suriani Dia Banyak juga Tolong pasal Blogger ni! ThankYouuu Dear *Nah Bunga* Eh? Hihihi ;) xx

So, Now I Active Back With My Blogger Again. And Thanks Too dekat siapa yang selalu Jenguk Blog Nad. Really Appriciate it! And Follow My Blogger. Just Drop Your Url Blog At Cbox, For The Follow Back Ok? Ehehee ;) Btw IMiss Hafiz :( Omg Tiba-II Pulaa Selit pasal ni, Ahaha :/  

Bytheway IMiss My Besties too. Miss Them SoMuch okayy! Dem, I Wanna Meet My Girls Bebeh :'( Rindu Nak Lepak Sama Sama, Rindu Nak Mandi Kolam Sekali Woi..... Waduhhhhhhh!! <3 Nanti kita Mandi Kolam Sama Sama Lagi Okay Girls? Ceh Ahaha ;p Eh ABBY AZMAN Dah ade Blogger Bhai, Dia baru Buat Kay...... Nak Link? Nah Visit Here! http://abbyazman.blogspot.com/ <-Tekan Kalau Nak Tengok! hihi. She My Lovely Cousin Fyi Ececeh! Muah Sikit Abby ahaha :* xx

Last, Just Short Entry For Today! Really Tired Now! My Twitter @NadmubariIV See You Theree Ebelibadi! Remember I Dont Use @nadiahmubariII Acc Again. Get It-3? Good Girl/ Good Boy! Ahaha :b TakeCare Andddd Au Revoirrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Assalamualaikum! ;) xx



Older Post | Newer Post