Naddy❀
Disclaimer ♦

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Salut! Nadiah Mubari // 97's. No Copycate Here. Please Be Nice.You may leave your footprints at my cbox




Diary Disclaimer Love Tutorials

Talking Here ♦

No Harsh Word Here
Drop Your Url Blog Not Email
Put Your Url Correctly



Followers ♦


My Ask FM ♦

HAI MUHD HAFIZ BIN HISHAM :*

Assalamualaikumm and Helllooooooo~ Hahaa :D Today was 18 Mei, pejam celik pejam celik dah masuk bulan 5, whoaa tak ke cepat sangad tuh xD Rasee macam nak jadi Tingkatan2 balik sebab.... Aku tak nak ambik PMR Wehhh, aku tak sedia lagi omjayyy :"(
10 Mei Tarikh aku couple hehe Alhamdulillah :") Act, mula mula tak tahu punn die suka ke apa. Tahu dari Sharmin, die cakap. Ahaha masatu macam Eh really? woww! Ade percya, ada yang tak percayaaa : )) Muhd Hafiz Bin Hisham, New Boyfriend, die sangad baik kay cehh ahaha xD Caringg and semua die adaa <3 





*Aku suka gambar die yang nie, Tak tahu kenapa ahahah ;-D*

Second, Aku harap die boleh jaga aku macam mana Ex aku jaga aku sebelum nie, tapi kalau boleh lebih... Aku tk kan lupa Fadhli. Serious aku sayang die, Walaupun kita tak ade apa apa hubungan macam Nad ngan Hafiz, we still Bestfriend Right Fad? Sebelum nie memang Nad nak couple ngan Fad balik, sebelum Nad couple dengan Hafiz. Tapi.. tengok, Fad macm ade crush yang Fad betul betul sayang die. Nad try lepaskan Fad, Kadang kadang Nad tk boleh terima juga. Tak kan nak paksa kan? Orang tak suka paksa paksa nie :) 

Hafiz, Nad harap benda nie Hafiz tak buat main main.Ade problem, just cerita kat Nad. Ade secret? Noooo. Dont have a secret by each other can? Please? Hafiz cerita je kat Nad pasal apa apa, kalau ade masalah, kalau suruh Nad simpan rahsia tuh, Nad simpan. Tak de rahsia antara kita okay? :")

Wow! Lagi Dua hari Hafiz punya Birthday kan? sukaa letuuu ehehehe ;'p Untungg! Nad punya lambad lagi, bulan sembilan woooo :"| Nad nak smbut Birthday Hafiz, tapi.. dengar Hafiz nak keluar dengan Family Hafiz hari Ahad, time birthday Hafiz tuh. Tak pe lahh, just goo :)) Family pentingg kay Darl! <3

Kalau lah ade orang cakap apa apa benda yang negatif pasal kita, just ignore it! Kalau bende tuh salah, diam je. Kalau betul, kita cakap baik baik okayy~ Tolong jangan gatal dengan perempuan lain boleh? HAHAHA XD Nad orang ye kuat jealous juga, erkk sikid jee muahahaha xp 

Lastly, Thanks dah jaga Nad, walaupun kita couple baru je 9 hari! Macam dah lama jee, heheeeee  :D Anniversary kita 10 Haribulan kayy Dear? Remember that! Kalau dah masuk bulan 6, 10 Jun kita cukup 1 Bulan. Hope sangad hubungan kita kekal smpi bila bila.  Nad dengan Fadhli dah 3 tahun. Alhamdulilllahhhhhhhhhhh. Insyaallah Kita boleh kekalkan hubungan kita lebih dari tiga tahun tuh. Aminn! IHope so.. Okayy, Nad nak kena tidur, dah lambad. Tidur lambad-2 tak elok cakap x3 Soo, Lastword, ILoveyouuuu So Muchhhhhh xoxo :-*



Older Post | Newer Post