Naddy❀
Disclaimer ♦

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Salut! Nadiah Mubari // 97's. No Copycate Here. Please Be Nice.You may leave your footprints at my cbox




Diary Disclaimer Love Tutorials

Talking Here ♦

No Harsh Word Here
Drop Your Url Blog Not Email
Put Your Url Correctly



Followers ♦


My Ask FM ♦

FRANKFURT GERMAN AWESOMEEEEE :'D
Frankfurt German

Hello Handsome Boy, Hello Preety Girl! Howw are you? Fine? Good ;D
Soo berapa lama aku tak on blogger, seminggu ade ? Hurm, seminggu lebih pun ade. Busy lhaa *eceh ayat macam kerja je kan aahha :p 

Seminngu aku tak on sebab aku pergi ikut Family aku pergi holiday! Aku dah bagitahu kat cerita sebelum nie kan? Okay, Aku pergi ke Frankfurt Germannnn! Gooshh! Thanksyouu so muchhh Daddy sebab bayar tambang, mamam adik abang semua! Tapi babah tak pergi kan? so saddd! babah banyak kerja dekat KL! Tu yang tak dapat pergi tuh hurmm, gila ur RINDU gila adeq kat abah masa pergi german hari tuhh :'( Abah rindu adeq ta? Mesty rindu kann okay tahu dahh :3 Pergi sana seminggu, sekolah pun tak datanggg ! Kat sanaaa Rindu dekat kawan aku juga, perghh nak menangsi pun ade weyhh :'\ Ye lhaa, selalu seminggu nie dengan Myra, Tyrah, Sarmin, Wan, Nuyot tapi masetuh aku ngan Family! Rinduu urr, tak boleh nak cakap apa :') Tapi dengan Family lagi Happy lahh, Abang aku number 2 tuh ! Ya Allahh! Aku ngan tuhan je lha tahu ahahah, kelakar nak mampuih lahh. sumpah kalau bolehhh, nak lepak je ngan die, tapi dah ade isteri ken nak buad mcm mana, utamakan isteri kay? Ecehh ahaha xD 

Bila aku balik, kawan semua cakap eh kau dah balik! Macam pergi sebulan je aku! Ahaha, kelakar ahhhhhhhhh -_-' Lagi-2 Sharminnnnnnn :p First datang sekolah, memang semua pandang kat perhimpunan tuh kau dah kenapa pandang aku, tahu ur lama tak datang sekolah kennn xD You know what? Masa aku pergi Frankfurt tuh ken ken kennn sehari sebelum balikk, aku demam weyh! Rase nak pergi hospital kat German tuh, tapi.... Ubat takut lain jeee :\ Aku kena sabar je masatuh, asyik pergi tandas muntah-2! Abang kata aku semua mengada-2 lagi lagi abang num 3 aku, kau dah boleh pergi J*****M kay abangg, aku dah lama tak suka kauu tauu! Kau melawan mak semua, mula aku tak suka kau. Aku lagi sayang abang aku num2 dari yang ketiga nie, sumpah macam sipanzi jeeee *Sabarrrr dugaannnnnn!! Kau tak dapat rase apa yang aku rase kay? Kalau kau dah sakit macm mana aku rase macam kat German tuhh, baru padan ngan muka hidungg kau semua :) kau untungg, gi bercuti, sepanjang hari tuh sihat sejahtera. Aku? hambik kauu, tetibe sakit kat sanaa! Dekat sana sejuk 1 Degree, see? betapa sejuk nye dekat sana weyh, perghh sumpah sumpah sumpah sejuk, kalah Air-con kat rumah akuuu ! Cakap sampai asap-2 apa tuhh! Ahaha keluar, macam dalam cerita Titanic puloooo :D Malam lagi sejuk and nampak asap-2 keluar dari mulu! Asap? ayat salah tu kan? ahahaha -_-' 

Hari sabtu minggu lepas aku nak balik Malaysia dahhh! Hoorayy, tak sabar nak jumpa Daddy aku, kucing akuu :')) Bila samapi airport tuhh nahhhhhh abang aku shopping lagi, ish memang nak habiskan duit betul dieorang nie! Ahaha! Sampai hari Ahad, korang sanggup tak duduk dalam kapal terbang 13 jam nak pi German tuh, wowww! Aku tk sanggup, tapi aku sanggupkan, nak buad mcm mana kenn ==' Espk pergi sekolah! Wahh dah lepas rindu dahh kat kawan-2 hihi :* Bestnyeee, Act kawan aku sorang nak pindahh kay. Shaqqiel? Kenal? Selalu gaduh weyh dengan dieee, memang dah macam Tom and Jerry Aahahhaa, kawan cakap, kau cakap die bodoh-2 nanti kau rindu die juga, ye ur mana tak bodoh, selalu pukul orang! HAHA sakittt >.< Mesty rindu an an ann cehhhhhhhhhhh! Tak de dah orang nak bising, pukul akuu semua! Last jumpa die Hari Rabu tuh lhaa rasenyee, hurmm Take care weyh nanti kat Subangg kayy? :'D 

That All, tulis panjang panjang, kang merepek jadi nyee! Kaybyeee :p





Older Post | Newer Post