Naddy❀
Disclaimer ♦

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Salut! Nadiah Mubari // 97's. No Copycate Here. Please Be Nice.You may leave your footprints at my cbox




Diary Disclaimer Love Tutorials

Talking Here ♦

No Harsh Word Here
Drop Your Url Blog Not Email
Put Your Url Correctly



Followers ♦


My Ask FM ♦

:')
Assalamualaikumm Photobucket

How are you there ? sehadd ? Okayy Good :D Aku kat sini pun sehat hewhew :') Seminngu aku tak online panjang right ? kalau ade pun, sekejap jee . Sebab nanti mama aku jadi hulk sebab online lamaaa lama, kau apa tahu ! :p Masuk sekolah nie, form 3 kadang kadang banyak kerja, biaselah nak PMR kan, bukan UPSR dahh loll ~ Good luck to meee haha ss doeh ;D Good Luck For Myra, Tyrah, Aina, Mien,Nuyot, Fadhli and Shaqqiel and semua yang akan menduduki PMR okengg ? *Ayat tak boleh belahh ~ Ramai dah kawan aku dah ada Boyfriend doehh, lagi lagi Myra ! kat sekolah baru tahu die couple, kau tak call aku an sooodehhh gila ! kay kau vavi haha jkjk ;p Die couple with Wan Sulhi . Anda kenal ? Ya allah apa ke BANGANGNYE tak kenal HAHAHAHA kalau tak sama sekolah memang tak kenal lha kenn hokhokkk :D 
Act bukan nak cerita pasal Wan sulhi, gambar kat atas lain, tak kan nak cerita pasal Boyfriend Baby aku pula kannn ? Nak tahu cerita die, Gi blog Baby aku tuhhh hewheww :') Soo nak tahu sapa Boy yang kat atas tuh ? Aku rase aku pernah update pasal die sebelum nieee ! Entah korang baca ke tidak kan, tapi yang pasti adee . Owner gambar atas nie pun ade bacaa :') Dia Ex boyfriend aku paling aku sayang kat Dunia, maybe bagi korang ayat aku nie sakai nak mampus ! Godie lhaa lol -.- Tapi that true die Ex aku paling aku sayang kat dunie ❤ Aku ngan die pernah couple ? ade setengah orang tahu kan ? Okayy ! Kita orang dah couple 3 tahun lebih ! Ramai sangad cakap sayang kalau dah couple lama nie break, aku lagi rase sayangg ! Tapi nak buat macam mana ? dahh memang takdir . Kena terima hakikat doeh \Bak kata Sharmin Amira/ Rase sedih gila lhaa, ade orang tak sedih ? Tak tahu nak cakap apa, kadang kadang tengok kawann ade Boyfriend niee teringat aku kat Budaa Baik niee . Ya allah :'( Kita orang break, kita orang still rapat macam Tom and Jerry eh Tak macam apa apa je lhaa lol, kalau macam Tom and jerry, memang tak lhaa . Bergaduhhh jeeeee haha hmmm :'| Kita orang still rapat, kita dah macam adik beradik ! Nak kata hari hari kita orang text, selalu call awww suara dieee hewhew ! Selalu record apa yang die cakap, and then sebelum tidur ken ken selalu dengar suara dietuhh hikhik . Kadang kadang tergelak sebab die selalu buat lawaak XD Last aku jumpa die, time raya tahun lepas, raya ke berapa aku tak ingad . Harituh paling best lhaa, ya allah tak dapat nak lupakann time tuh . Firts, gi rumah die raya, Dia ajak datang . Nanti tak datang, die marah ngan merajuk . Tak sanggup weyh tengok die merajuk ngan marah, dah laah lama :') Siapa nak teman aku text, nak kejutkan bangun nanti haihh bestnye kalau dapat couple ngan die balik !! Time tu kita orang tak couple pun, but kita orang macam couple, hmm sumpahh best kalau cakap ngan diaa :) Nad paling tak boleh lupa, time tu kita jalan jalann, sampai lha ke maghrib ngan kawan kawan Nad, Mama Nad pun balum ambik Nad lagi nak balik, lepastuh Fad sruh Nad balik ngan Fad, mean Parents Fad hantar Nad balik rumahh *Tersengih sengih aku time tuh cx Malu doehh nak balik ngan parents die, nasib baik aku dah kenal parents die lama, kalau baru harituh memang tak merah pipi aku macam pakai blushess :p Buat Nad lagi sayang kat Fad, Fad teman Nad kat depan sekolah Nad kat Pnadan Indah tuh, ya allah terima kasih Fad ! Nad sayang gila kat Fad, Nad terharu gila Fad sanggup teman Nad kat situh sampai kul 8 tak silap Nad . Time tuh juga Mama aku tak sampai lagi, lepastuh Parents die dah datang, balik je lha ngan die hihi sebab aku takud, dah lha gelap, act aku tak de buat apa apa okay ngan dieee -.- But nowwww semua dah berubahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!! :'( Kenapa boleh jadi macam nie ? okayy nak pergi rumah Fad nak minta maaf boleh ? kalau Nad ade buat salah ? Nak melutut boleh ? ade orang nak cakap aku bodoh ? Kay Thanks, aku tahu kau cerdik :) Nie Nad nak bagitahu Fad nie, Nad bukan suka suka nak reply text Fad macam tuh, Nad ade sebab ! Nad macam marah kat Fad ! Sebab apa yang Nad tulis kat status Nad Fad mesty terasa, and then Fad mesty ingat Nad nie perempuan jenis apa, Nad memang tak bagitahu pun pasal tu kat Fad, nanti Fad cakap Nad nie entah pape jee hmm . Nad bukan rase menyesal ke apa, Nad tak boleh terima Fad cakap Nad "Betina yang tak reti bersyukur" Fad text Nad terus guna kau akuu, apa Fad rase kalau Nad tibe tibe text Fad guna kau aku semua ? mesty marah kan ? sedih tak ? Kalau Nad dua dua rase, tapi paling sedihhh Nad baca text Fad tuh . Lepas tuh, Nad pun guna "kau akuuuu", sejak kita rapat nie kita tak pernah guna semua tuh kan ? ! Fad Fad Fadddddd ~ Nad minta maaf, Nad tak boleh control that timee, Nad punya ayat masa tuhhh eeeaaaaaaa rase nak baling lappy nie sekarang ! Sumpahh rindu Nad kat Fad, tak tahu nak buad macam mana, cerita kat kawan pun ! Kawan cakap sabar sabar -.- Ketuk kepala diri sendiri ngan kuali karang >.<' Lepastuh, hari keesokan nye, bangun bangun Nad terus tengok phone ade tak tetx dari Fad . Pastu baru ingat, yang kita tak macam duluuu ! Nad online Facebook, Fad dah remove Nad, ituh lagi buad Nad sedih, jangan lha sampai nak delete Nad kat facebook :'( Dah lama kita tak OTP and Text ! Nad dah tak tahu nak buad macam mana dahh :| Nak text Fad pon tak boleh, sebab Fad kata Fad dah **** Nad . Last Nad nak cakap, kalau dah ade Girlfriend, jaga die macam mana Fad jaga Nad dulu ocengg ? promise promise ? Yang jadi gorfriend die, jaga Fadhli elok elok, kau sayang die macam mana die sayang kau, jangan buad perangai depan die, jangan suka jealouskan die ! Dia tak suka doeh ! Die nak kau paling rapat ngan die . kau buad masalah ? tarik rambut kau karang lol -.- Jokejoke ~ soooo Take care alwaysss, Imissyouuu and Byeeee :'))



Best regards,


Older Post | Newer Post