Naddy❀
Disclaimer ♦

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Salut! Nadiah Mubari // 97's. No Copycate Here. Please Be Nice.You may leave your footprints at my cbox




Diary Disclaimer Love Tutorials

Talking Here ♦

No Harsh Word Here
Drop Your Url Blog Not Email
Put Your Url Correctly



Followers ♦


My Ask FM ♦

FIRST DAY AT SCHOOL :)


Bonjour Everbodyyy Photobucket 

Meh dekat dekat nak cerita nie, nak dengar dok ? Tak nak ? kay nak merajuk haha, tak de lhaa . Tak nak dengar, shuhhh gi main jauh jauh sonoooo :p See, blog kita warna purple pula sebelum nie warna pink. Perasan tak ? tak ? sodeeehh :\ *Tetibe ! lagu pun dah tukar,
4/Januari/2012 dah mula sekolah right ? soo how your school ? Mesty best kenn kenn ;D Aku apa lagi nak melompat masuk sekolah, sebab tak sabar nak jumpa kawan kawan, korang pun sama kan ? *Angguk je lhaa :p Lagi-II tak sabar nak jumpa Myra chinny ? kenal dokk ? mesty kenal ken hikhok ;D Sampai sekolah, semua kawan rapat aku dah jumpa wohooo ~ Semua stok baju besar besar, kasut kecil kecil, makin pendek lol gurauu ~ 

Bila dah masuk waktu sekolah, semua dah kena beratur, aku malas doeh gentleeee ! Habis punggung sakid ouchhh *Gedik japp :3 Act, aku tak suka sekolah pagi, first kena bangun pagi, then buda laki sesi pagi macam Bangsat, poyooo, sakai and bajer perfect . Okay, ituh paling benci doeh ! Setengah jee, tapi yang bestnye, petang dapat keluar lewww hokhok :3 
Aku still sama class ngan Monyet aku, Myra and the others, semua samaa . Buda cina pun masuk, okayy sohai betul ! sumpahh bisingg ,macam kat rumah, kena kurung ngan Family and tak boleh bercakap grrrr >_< Lagi-II aku duk dekat ngan cina, Telinga macm nak tercabut . Aku duk ngan Myraaa hihi tite suka tite suka <3 erkk -_-' Mengda kenn ? loll'z ;D
Kawan semua tak berubah, umur dah tua dah haha, tapi perangai macam Astagar, aku je lha tahu ecehh haha XD
Second, pasal cikgu ! Okayyy, cikgu Agama, pjk, seni tak tahu lagi . Yang lain dah adee, soo cikgu paling aku suka cikgu English, Sejarah, Sejarah sumpah best . Cikgu nama Bahlol ehh cikgu Bahrul leww haha, sorry cikguuu :D Yang kerek, cikgu Bm gentle kerek, kau tanya classmate aku . Tadi kat schoolah, die baik pula, first time tengok die senyumm lol -..-
Kay hope sangad, sekolah tahun nie macam tahun lepas, tapi nak lagi best . Insyaallah tak kan sedih lagi sebab Ex aku, Gilaa Rinduu Nad kat Fad Ya allahh !:'| Kawan lain hanya cakap bersabar Nad . Nad rindu nak text ngan Fad ohmaigodd ! Azam aku 2012 nak belajar sungguh-II, tapi kat class mulut pok pek pok pek juga, tak boleh diam doeh . Lagi-II dapat kawan yang banyak cakap, Azam tuh memang tak kan lhaaa loll . Soo tahun niee aku PMR CANDIDATES ? Gilaa cuak doehhh, haiyaaa ! Soo can pray for mee ? can can ? Okayy Thanks youu soo muchhh :') That all, nak aku update lagi ? Just request aicehhh hahaha ;p Kbyeee, Au revoir !





Older Post | Newer Post