Naddy❀
Disclaimer ♦

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Salut! Nadiah Mubari // 97's. No Copycate Here. Please Be Nice.You may leave your footprints at my cbox




Diary Disclaimer Love Tutorials

Talking Here ♦

No Harsh Word Here
Drop Your Url Blog Not Email
Put Your Url Correctly



Followers ♦


My Ask FM ♦

AKHIRNYA CUTI JUGA :D

Hello Broooowhh ! Apoo kabooo sehad dok ? euww bahasa apa tuh ? haha okay kawan aku ajar, Wan Noor Amira lol Photobucket 

Tajuk macam cuti setahunnn kan ? okay ignore jee :3 Tadi masa kat sekolah, cikgu ajar Math . Ya allah rasa nak menangis sebab susah doehh ~ Macam mana nanti PMR, Macam mana weyh ? guna bomoh bolehh ? PANGGGGGGGGGGGG ! Parents aku bagii . ALLAH MARAHH :\ Dah lama aku tak update, maaf busy ! lol busy ? macam vavi haha :D Aku merajinkan diri untuk mengupdate today, Blog berubah lagi . Aku memang rajin Edit *sikid ur . Aku tahu tak lawaaa kenn :( Angguk lha weyhhh ! 

Walaweyhh,  kerja rumah aku sejarah banyak, math banyak tapi sejarah dah siap Alhamdulillah . siap kat sekolah lagi, rajin dokkk ? HHAHAH XD  Math memang tak tahu lha nak buad mcm manoii -.-' Tingkatan 3 nie memang banyak kerja nyee ? Aku rase nak pecah pala hotak, lagi lagi Math ! dengan dapat cikgu yang mcm kuntilanak Binti pontianak nyee . Yallah sabar ajoo lewww adui nye punn ~

Bytheway Happy Chinese New Year kat kawan kawan cina aku yang agak sohai tuhh, nak angpow sikid can ? sekali die cakap sohai memang cubit sepak semua aku bagi :3 Okay Nadiah sudah kehilangan Idea, apepun selamat bercuti ! Korang cuti mana ? Aku PD nak juga tuh bagitahu kay senyap -.- Jaga diri and Byebye, I will miss youu Myra ;')


AL-FATIHAH Dekat Izwan Pilus (penyanyi artis dan abang kepada Aril AF7) die telah meninggal dunie ! Tak sangka die dahhh meninggal, okay saya minat gila kat abang :'(*ayat pftf -.- semoga rohnya dicucuri rahmat Amin :')







Best regards,


Older Post | Newer Post