Naddy❀
Disclaimer ♦

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Salut! Nadiah Mubari // 97's. No Copycate Here. Please Be Nice.You may leave your footprints at my cbox




Diary Disclaimer Love Tutorials

Talking Here ♦

No Harsh Word Here
Drop Your Url Blog Not Email
Put Your Url Correctly



Followers ♦


My Ask FM ♦

RARA ZIKRY :| AL FATIHAH
Kalau hari ni kita tiba-tiba sakit, sempat ke kita nak bertaubat. Ya Allah takutnya .
Rara Zikry atau Zarith Nadhira Binti Mohamad Zikri (Rara Zikry). Mungkin ramai dah tau kisah dia. Cantik dan sempurna ciptaan Allah ni. Tapi dalam waktu yang singkat disebabkan serangan asma, hidup Rara terus bertukar 360 darjah. Siapa dapat sangkal kuasa Allah bila menghendakkan sesuatu terjadi? Bila tiba saat itu, kita tak dapat berbuat apa. Tentu ada rahmatnya. Percaya dan yakinlah.


Sebagai masyarakat disekeliling, mungkin tak banyak yang kita boleh lakukan. Tapi kita masih boleh berdoa, agar Rara kembali pulih, diringankan kesakitan yang dihadapi, semoga Allah menguatkan semangat keluarga Rara menghadapi ujian ini, dan tentunya mendoakan agar menjadi muslimin yang lebih baik lepas ni. Apa yang terjadi ni sebenarnya merupakan ingatan untuk kita semua. Ya Allah sesungguhnya engkau lebih mengetahui .


Dah setahun lebih Rara jatuh sakit sejak 19 Mac 2010. Banyak yang dah keluarga dia lakukan. Besar dugaan buat mereka. Ustaz pernah kata, kita diduga tanda Allah sayangkan kita. Syukurlah, tentu Allah sayangkan dia. Ya Allah Engkau berilah mereka ketabahan dan sembuhkanlah penyakit yang Rara hadapi.

Dan sebagai sesama muslim apa kata kita hulurkan sedikit sumbangan buat Rara dan keluarga bagi membantu perbelanjaan perubatan Rara yang bukan sedikit jumlahnya. Kalau ada kemampuan lebih mungkin boleh sumbangkan lebih.

Sumbangan boleh dibuat ke akaun ibu Rara:

Maybank
Account Holder Name: Zarina Binti Amir 
Account Number: 112183147486
SWIFT CODE MBBEMYKL
*Please contact Zarina Amir (Nadhira’s mother) @ 012-3603509 or email zarinazikry@gmail.com for further infos. 

Nak Nangis tengok Kak Rara macam niy Photobucket Ya allah ~






Older Post | Newer Post