Naddy❀
Disclaimer ♦

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Salut! Nadiah Mubari // 97's. No Copycate Here. Please Be Nice.You may leave your footprints at my cbox




Diary Disclaimer Love Tutorials

Talking Here ♦

No Harsh Word Here
Drop Your Url Blog Not Email
Put Your Url Correctly



Followers ♦


My Ask FM ♦

YOU KEEP LOOKIN' PROUD FOR YOU ALL DAY

Hello and Assalamualaikum 

Kay tadi lepas usha Masterchef and Cinta Ellysa //Johan handsome nyee waduhh ~, terus hambik laptot and terus online :D Bohsan tak tahu nak buat apa, Act aku tengah demam asyik muntah memenjang . Pregnant taa ? jengjengjengg -_____- Tak de lhaa, aku tak buad kerja ta senonoh tu okayy sampai nak pregnant semua :)) Tadi tengok you tube dalam pala hotak nak tengok cody simpson wink wink Photobucket And then nampak video die yang dirakam die nyanyi lagu All Day dah lhaa aku suka die nyanyi lagu tuu dengan dance die tuuu omygad omygadd Mama nak pergi Australia nak jumpa die boleh ? :'] Die pakai T-shirt biase pun nampak cuteee (Y) Kawan kata jangan obses sangad ngan die, nanti satu hari nanti die macam Justin Bibir tu nak kutuk-2 Islam . Ehh minta minta ta okayy ? Minad gila ngan Cody . Ada orang cakap nak buat apa suka sangad ngan orang luar niy die tulis dekat status Facebook die, kan now ramai minad Greyson Chance and then die tulis lhaa status macam tadi yang aku cakap kat Facebook die . Hak alahh menggelabah lha kauu, sakai . Suka hati orang lha nak minat sapa kan, ade kacau kau kucing kau berak ngan kau sekali berak ? Tak de kannn . Orang die rapat ngan aku kay, sorry to sayy sistarr //Perempuan sistar lha kan ? haha :D Lagi satu lagu Cody simpson yang paling aku obses gila is PERFECT try dengar, gentle sedihhh . kadang kadang nak dengar and then tak jadi, entah kenapa hmmm . Okay tak nak cakap banyak-2 sangad, kang ade orang menyampah kann . Ada aku kesah #LOL .


Tengok nieeeee gigi die lawaaa and die sangad awesome Photobucket 


Lepas nie kalau boleh nak cari Boypreng yang pandai main Guitar, baru sweet ken ken ken ;) nak die nyanyi lagu Perfect-Cody Hikhokkk Photobucket K choww duluu Photobucket 





Older Post | Newer Post