Naddy❀
Disclaimer ♦

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Salut! Nadiah Mubari // 97's. No Copycate Here. Please Be Nice.You may leave your footprints at my cbox




Diary Disclaimer Love Tutorials

Talking Here ♦

No Harsh Word Here
Drop Your Url Blog Not Email
Put Your Url Correctly



Followers ♦


My Ask FM ♦

TRY TO FORGET YOU :'>

Hello Everybody Photobucket

Apa khabar ? sehad ? how exam ? XD Lama tak update blogger nie, sebab Lappy rosak . Nadiah biaselhaa barang mana yang tak rosakk :D Blog semua dah edit, warna hijauu . Confirm mata anda juling, sebab terang sangad kan ? Angguk jee ~ Kay today nak update something About ''Try To Forget You" ceyhh tajuk tak boleh BELAA ~ I want to forget someonee . Name ? Only my bestfriend can noo this person . Tak batak nak tahu kan ? bagus :) Nak lupa die sebab tak tahan asyik nangis je, rindu dia, tengok Fesbuk dieeee haiyaaaaa Photobucket Awokk, walaupun kita tak de hubungan dah, but aku still sayang kau doeh . Tolong lhaaa faheeeemmm ! Lama aku tak online, and then lappy aku dah okay . Aku stalk Fesbuk, Ya allah Ya rabbi nak nangis, sakit hati pun ade . Aku tahu aku tak berhak nak sakit hati semua kan ? But kau ingat ta ? Kau banyak sangad janji ngan aku weyhh ? Sampai aku nak menangis teringat janji kau // Eeeee jiwangnyeee tuihhh -.- .Tapi satu pun kau ta tunaikan perghhh memanggg tak lah kann . Now kau dah jarang text aku call aku ? kau kenapa weh ? Tak de topup ? meh nak aku topup kan ke ? Ke kau dah lupa aku ? Kau dah promise kan, aku nak kau tunaikan satu je weh promise yang kau pernah promise kat aku, satu je aku nak kau tunaikan . Please jangan lupa aku ? Boleh kan ? Lama aku dah ta meet kauu, alahai rinduuu wokkkk ! Lepas niee aku cuba nak lupakan kau, bytheway aku bukan nak lupa kan kau sampai nama kau pun hilang dalam pala hotak aku. Cuma nak lupa kau yang buat aku sedihh // Faham ? . Aku cuba buang number kau dari contact aku, barang yang pernah kau bagi kat aku tak nak tengok dahh and tak nak stalk Facebook kau dahh . Aku nak happy, tak nak sedihh dahh // Jiwang habiss . Kay tak nak cakap banyakk . I L to the O to the V to the E You, jaga diri wokkkkk Photobucket 



Older Post | Newer Post