Naddy❀
Disclaimer ♦

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Salut! Nadiah Mubari // 97's. No Copycate Here. Please Be Nice.You may leave your footprints at my cbox




Diary Disclaimer Love Tutorials

Talking Here ♦

No Harsh Word Here
Drop Your Url Blog Not Email
Put Your Url Correctly



Followers ♦


My Ask FM ♦

PARIS :')


Heyyo wassup haha ~ Perghh hari nie bohsan gila tahap cipan lhaa , memang ta tahu na buad apaa . Nak pergi open house kawann macam na tak nak je haha . Btw aku Rindu ngan kawan aku Myra , Tyrah , Mien , Aina and Nuyot \\ baru semalam jumpa dah rinduu hmm serious aku rindu korang :') And tak sabar 27 september aww <--- Tahu ta tarikh ape tu ? tak tahu ? kay nanti aku bagitahu hikhok . Nampak Title kat atas ? nampak kan ? kaygood , Aku na pergi Paris wehh :( Bila parents aku nak bawa aku nieee . Mama and papa kata kalau PMR Dapat result bagus , dieorang kata cakap je nak pergi mana mama and papa bagi ya allah best nye dieorang cakap macam tuu . Kalau adeq tak lulus macam mana papa mama ? mesty mama papa tak bawak kan ? kfoinee tak nak bawaa \\ tibe tibe -.- Kan best kalau dapat pergi ngan beruk beruk akuu Myra and yang lain lain awww mesty syok habiss ~ Macam dapat pula en pergi ngan dieorang , kalau dapat lagi okayy haha :)) First tengok cerita THE DEVIL WEARS PRADA an ade tunjuk PARIS auu ya allah lawanya paris , ngan bing bling die tuuu haihhh :'\ Kalau boleh aku nak pergi New york , hongkong and Paris \\ tak boleh lagi banyak kee Nadiah oii ? :p Dalam mimpi je lha kan dapat pergi muehehe :3 Pftftf tuu je aku na update today , tak tahu na update ape dah haha , Kblahh ~

P/S : Mama , Papa nanti bawak adeq kay pergii sonooooo , really-really want to go to Paris :')


Older Post | Newer Post