Naddy❀
Disclaimer ♦

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Salut! Nadiah Mubari // 97's. No Copycate Here. Please Be Nice.You may leave your footprints at my cbox




Diary Disclaimer Love Tutorials

Talking Here ♦

No Harsh Word Here
Drop Your Url Blog Not Email
Put Your Url Correctly



Followers ♦


My Ask FM ♦

CUTI 1 MALAYSIA :)


Pertama sekali aku ingin mengucapkan Salam Satu Malaysia dan Selamat Hari Malaysia buat korang yang berwarganegara Malaysia ! Today aku happy je kan ? Mestilah happy sebab dapat cuti hari ini. Tak payah bangun awal-awal nak siap pergi sekolah . Korang pun happy jugak kan? Ada sesiapa kat sini yang tak cuti ke hari ini? Kesian korang padan muka haha :'p
Today , kerja aku edit blog and online pluss pergi serbu rumah kawan akuu haha , see header and background dah lain right ? cantik ta cantik ta ? tak kfoineeeee , haha tak kesah pun korang cakap maam tuu pftftf -.- Header tuu ambik kat blog yang ade freebies jee . Maleh nak buad yang laen hikhok :3 Btw Aku paling suka usha blog kawan aku sorang niee Nama die TIA MUSTAFA Gentle blogger die best . Lawaa gilaa and die selalu tolong aku bab bab blogger nie , Thanks tau Tia <3 



Hee That's All Kchowww ~ Nak tengok Powerpuffgirls :p


Older Post | Newer Post