Naddy❀
Disclaimer ♦

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Salut! Nadiah Mubari // 97's. No Copycate Here. Please Be Nice.You may leave your footprints at my cbox




Diary Disclaimer Love Tutorials

Talking Here ♦

No Harsh Word Here
Drop Your Url Blog Not Email
Put Your Url Correctly



Followers ♦


My Ask FM ♦

MAIN AIR DALAM CLASS XD HAHA .


20/4 hari rabu , hari yang paling best dalam kelas LOL :D First habis solat asar masuk kelas , mase to ssubject english , time english classmate aku memang suka ponteng termasuk aku * kadang kadang haha . Habis solat asar aku , atyrah , myra , shaqqiel and lain-2 to tak masuk class . kite orang jalan-2 haha . cikgu yang ajar aku english to tak perasan kalau perasan pon die buad ta tahu ==' . Pasto time aku jalan-2 tiba-2 nampak guru kelas aku ( FAIRUZ ) terkejut aku , aku teros masuk kelas dh lhaa die to suka membebel >.< Hahh ! time niy paling best hoho kita orang semua main dalam classs . nak tahu main ape ? kite orang main pancut-2 air guna botol ! Botol mineral too kite orang cucuk kat penutup die dah berlubang kite orangg pancut-2 ur HAHA , sumpah beshh gilaaaa . Habis basah baju kitaorang dohhh ! SEKSI SEKSI HAHA xP Yang paling banyak pancut si gendut niy hah shaqqiel , pancut-2 niy semua idea die uhh , die niy nakal sikiddd hihi :P cikgu english kite orang bengang je haha . kita orang syok main pancut-2 and then cikgu marah , die jerit WOI haha kelakar gila hidung kembang shiall --' die marahhh >.< kita orang pekakkan telinga , ngek ngok semua keluar dari mulut cikgu too hohoho .cikgu to cina namenye DING ! die dah bengang gila dengar kita orang bising and then die stop mengajar ! so kita orangg mainnn je haaa and then baju kita orang and meja semua dh basah kite orang stop main dah tak nak main dahhhhh ! hiiii ! selalunye cina yang bising niy melayu pula yang bising haihhhh :|Lastly , dah kol 6:45 kite orang balik , kawan aku semua tanye " ASAL BAJU KAU BASAH ? " jawab ur main air dalam class HAHA syokk gilaaa lhaaa hari RABU too :D 


Older Post | Newer Post