Naddy❀
Disclaimer ♦

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Salut! Nadiah Mubari // 97's. No Copycate Here. Please Be Nice.You may leave your footprints at my cbox




Diary Disclaimer Love Tutorials

Talking Here ♦

No Harsh Word Here
Drop Your Url Blog Not Email
Put Your Url Correctly



Followers ♦


My Ask FM ♦

BEST GILA DAPAT JUMPA KAU DO MYDAAA HAHA :P
Photobucket


Hari khamis 14/4 rumah abang aku ade buat doa selamat sebab die nak pergi umrahh :( and then cousin aku semua datangg , aku harap-2 cousin tersayang aku datang dohhh ( HAMIDA NOORSHALIZA ) , akhirnyaa die datang jugaa hihi happy nye akuuu . best gila lhaa dapat jumpa kau dohh sebab dah lama kita tak jumpe kan ? hihi , lepas rindu aku kat kau dohhh <3 kerja kau buad lawak je kann , aku sepak kau karang baru tahuu ! pasto kau makan banyak gila an kat rumah abang akuu , haha . first kau makan nasi ayam , and then  tomyam and then roti jala haha , tergelak aku tengok kau makan banyak dollll ! aku pon makan 2 jenis je kau tahuu haihh mida mida :P dah habis makan to kiteorang masuk bilik ngan mida and cousin aku lagi sorang AMIR , pasto mida buat lawakk babi kat bilik tergelak-2 akuu smpai nak pecah perot sialll ! Kau tahu ta ? aku ta puas dohhh borak ngan boyfriend aku , kau kacau tahu ta ngan lawa bodoh kau too , pasto ta habis-2 ngann HANTU KAK LIMAH hang tooo , haha :P By the wayy aku happy gilaa masetoo sebab dapat jumpa kauu beb , ILoveeyouuuu until die babyyyyy <3 <3 Take care alwayss kayy budak bongok  , kauu lhaaa cousin akuu yang terbaik dari ladangggg , Btw AMIR kau pon cousin aku yang terbaik dari ladangg , ILoveboth of youu <3


Older Post | Newer Post