Naddy❀
Disclaimer ♦

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Salut! Nadiah Mubari // 97's. No Copycate Here. Please Be Nice.You may leave your footprints at my cbox




Diary Disclaimer Love Tutorials

Talking Here ♦

No Harsh Word Here
Drop Your Url Blog Not Email
Put Your Url Correctly



Followers ♦


My Ask FM ♦

SUMPA BEST DOE HARI NIY :)


Korang nak tau ape yang bestnyekan ? okat read this first . Hari khamis hari to ex bf aku call and then die tanye khabar la an , and then tibe2 die ajak aku meet die kat sekolah die , ishhh terlompat2 aku * OVER PULA , haha :P kite orang bincang kol bape jumpe kat depan sekolah itolaa , haha . mase to die ajak meet hari sabtu , kebetolan kat sekolah aku ade maulidur rasul , aku pon pikir nak pergi yang mane satu , lastly aku wat keputusan yang aku nak jumpe ex bf aku gak , hihi . aku ade ajak kawan aku name die MYRA . Suke doe kuar ngan kau myraaaa <3 die la yang teman aku mase aku meet ngan ex bf aku , nak pergi sorangg boring pula , haha .sekolah ex bf aku dekat ngan MCDONALD , so aku ngan myra bincang yang kite orang nak gy MCDONALD jap . pas to ex bf aku suro call , aku call laa . die ckap yang die tak gy merentas desa sebab bngon lmbat . ak ingt ta jadi jumpe walaupun die tak gy sekolah mase to an , rupenye dpt gak , aku ngan myra gi umah die kat taman melur , ex aku suro aku gi sane . aku ngan myra pon pergilaa , penat doll , dah la kite orang gi jln kaki and then jaoh pula too , haihhh -_- sebelom to kite orang singgah 7ELEVEN jap beli air slurppy , haha . takot pengsan tengah2 jalannn ! bile kite orang dh smpai kat rumah ex aku to , die pon munculll . rinduu gile doe ngan die :'(and then kite orang jalan2 , bestnyeeee haiii ! lepas kite orang dh penat jalan2 and bora2 kite orang pon nak balik sebab mama ex bf aku to dah panggil , so terpakse la kite orang balikk , hoho :p lepas dh slm to kite org teros belaaa , ishh ! mcm nak patah balik je gi umah die doe . rinduu die agiii niyy :( and then aku ngan myra pergi MCDONALD balik gi mam jap . first , sebelom kite orng nk gerak gi umah ex aku to , kite org gi Toilet kt MCDONALD je , haha :)balik dri umh ex aku baru gi mam kat MCDONALD kite org lepak2 jap and then aku ngan myra gy restoran papa aku kat pandan indah , jalan kaki agii ! perghhh , penat gile babengggg ! dah smpi je , kite orang dok and gile2 kat restoran papa aku to , haha and then dlm kol 7.30 kite orangg balikk ! 
Hari yang palinggggggg best hari nie 26/2/2011 :)
BTW ILOVEYOUU LAA MOHD FADHLI ( MY EX ) AND MYRAAA <3



Older Post | Newer Post